1402-12-14 21:31
174
0
89028
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان:

حضور حداکثری، پادزهر سمپاشی‌های دشمنان در انتخابات بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان با تشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: این حضور همانند پادزهری در مقابل سمپاشی‌های دشمنان در انتخابات عمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، حجت‌الاسلام قاسم پور شامگاه دوشنبه در یادواره سردار شهید حاج علی احمدی که در مسجد عزیزالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم دارالمومنین شهرستان گرگان با حضورشان در انتخابات، دشمنان را درمانده و ناامید کردند و در حقیقت با پادزهر حضور حداکثری‌شان در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه شهدا از جایگاه والایی در نزد خداوند برخوردارند، تصریح کرد: این شهدا هستند که باعث دوام، استحکام انقلاب و اسلام می‌شوند و بالاترین درجه را در نزد خداوند متعال دارند.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ نظامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ابراز کرد: دشمنان برای فروپاشی انقلاب اسلامی ایران به تحریف روی آوردند و تمام تلاششان را کردند تا در ایران، ضدارزش به ارزش تبدیل شود و حلال و حرام جای خود را عوض کنندو دو مولفه مهم زن و خانواده را به لجن بکشند.

قاسم پور با اشاره به اینکه شهادت، مرگی تاجرانه است که با خدا معامله می‌شود، گفت: مرگی که در راه خدمت به دین و انقلاب خرج شود دارای ارزش و اهمیت والایی است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان افزود: وقتی با خدا معامله کردید یعنی یک معامله سراسر سود داشتید و شهادت بالاترین معامله انسان با خداست.  
قاسم پور با اشاره به اینکه بهشت اجر شهدایی است که با خدا معامله کرده است، ابراز کرد: در سوره مبارکه توبه خداوند وعده داده است مومنان در راه خدا چه بکشند چه کشته شوند شهید هستند و اجر آن را می‌برند.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان گفت: یک عده‌ای خودشان را برای دو روز دنیا می‌فروشد و آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و سرانجام به تباهی می‌رود.  

وی تصریح کرد: یک عده‌ای هستند که اسیر مال، مقام، جاه و مقام دنیوی نیستند و برای آخرشان کار می‌کنند و برای دینشان آبرو می‌گذارند.  

قاسم پور بر لزوم تربیت فرزند تاکید کرد و گفت: تربیت فرزند در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است مبادا قشر حزب‌اللهی در تربیت فرزند کوتاهی کند که در قیامت باید پاسخگو باشد.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: انتخابات به تدابیر رهبری فرزانه و حکیم به خوبی رقم خورد و تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب شد با وجود سمپاشی تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی باز هم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بودیم.  

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.